مطالب

آنچه که باید در مورد کاشت ابرو بدانیم

کاشت ابرو


کاشت ابرو یکی از روش های امروزی برای افزایش حجم ابرو در کسانی می باشد که ابروهایشان موی کمی داشته یا بسیار نازک است یا در اثر سانحه ای دارای اسکار یا جای بخیه می باشند. این روش از طریق برداشت گرافت از پشت سر انجام می شود و در نواحی لازم این گرافت ها کاشته می شوند.
کاشت ابرو در یک جلسه انجام می شود زیرا وسعت محل کاشت کم است و در یک روز تمام می شود.

برای کاشت ابرو دو تکنیک وجود دارد که به طور معمول از آن ها اســـــتفاده مـــــــــی شـــــــود، روش هــــــــای FIT (غیر جراحی) و FUT (جراحی) دو روش کلی کاشت ابرو می باشند. این روشها نیاز به بیهوشی ندارند و با بی حسی موضعی برای فرد قابل انجام است. در هر روش ابتدا از پشت سر موهای سالم و ضخیم برداشته می شود سپس از فولیکول آن ها برای کاشت استفاده میگردد. فولیکولها توسط میکروسکوپ های مخصوص تقسیم بندی می شوند.

کاشت ابرو به صورت تار به تار بوده و به جهت ابرو کاشته می شود تا پس از رشد، ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشد. برای مشاهده ی نتایج اولیه کاشت ابرو لازم است حداقل ۴ تا ۶ ماه صبر کنید اولین اتفاقی که پس از کاشت ابرو رخ می دهد ریزش ابرو است که اصلا نیازی به نگرانی نیست و پس از یک دوره ریزش موهای جدید رشد می کنند. نتایج نهایی کاشت ابرو پس از ده ماه قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *